[photo] Neelofa Pemenang Dewi Remaja Tampil Dengan Imej Bertudung Labuh | macam macam ada

[photo] Neelofa Pemenang Dewi Remaja Tampil Dengan Imej Bertudung Labuh

Neelofa, pemenang Dewi Remaja 2010 kini tampil dengan imej bertudung labuh. Nampak lebih manis bila bertudung. Di khabarnya, gambar bertudung ini diambil sewaktu Neelofa menghadiri Majli Ilmu yang dismpaikan oleh Datuk Dr. Harun Din. Bagusnya jika imej ini terus dikekalkan.

Tetapi ada juga yang mengatakan, neelofa bertudung labuh kerana baru putus cinta dan ingin merubah imejnya. Kebenarannya, hanya menunggu penampilan Nellofa dan penerangan seterusnya. Jom saksikan imej Neelofa bertudung labuh

19 comments:

Dawa said...

alhamdulillah. smoga kekal mcmni sampai bila2

penhitam said...

haa..kan lawa macam tu..

cik zaza said...

cantik dia bertudung.

alinac lover said...

lawa

Anonymous said...

cantekk...

Hafzan Sarah said...

harap-harap ikhlas brtudung sbb nk tutup aurat~~

p@kcikLie / mamadiana said...

comei...

beaty said...

dia cantik la..suka

Ifti Larina said...

cantik!! sopan sgt :)

Anonymous said...

cantik..blh jd is3 solehah..amin..

Haz said...

lagi suka yg ni..
heheh

razy said...

JATUH HATI DA..

Anonymous said...

alhamdulillah...manis bila dia btudung..mudahan berterusan...

Des Iskandar said...

Comel lote.Awek dari pasir mas kelante memang cantik.Tegok Lofa ...Dahlah cantik..8A SPM....

Aku Budak Geografi said...

alhamdullilah..lau kekal cantik bertudung macam ni kan....

Anonymous said...

yanbu al-sinaiyyah


wal-abkhoirrr, khalllassss mmg commey

Anonymous said...

eh apasal la korang ni
asal bertudung je baru nak nampak baik la cantik la..

ingat pompuan yang tak bertudung tak boleh bebas pergi ceramah agama macam yang bertudung ke? so yang memang pakai tudung je la boleh pegi ceramah agama?

memang la kena bertudung dah nama lagi pergi majlis islamik.

apa la korang... ramai je pompuan yang tak bertudung pun pergi gak ceramah agama la... tak semestinya yang bertudung je boleh pergi ceramah agama OKEH!

jangan nak kutuk yang tak bertudung plak sendiri punya diri cermin dulu la wei.

Anonymous said...

perempuan yang bertudung tidak semestinya baik..perempuan yang baik semestinya bertudung... tp stiap org ada background yg brlainan so tk kisah yg tk brtdung pergi ke majlis agama...tp utk apa pergi ke majlis agama..utk lebih memahami saranan agama..tuntutan agama kn? so last2 bila dh faham tuntutan agama..kna menutup aurat jugak kn at last :)

Anonymous said...

Kecik2 xnak blaja agama..dah bsr mnyusahkan org..
Pehhh..kasar bunyik..

Post a Comment