[photo] Bukti Gosip Siti Nurhaliza Mengandung | macam macam ada

[photo] Bukti Gosip Siti Nurhaliza Mengandung

Kecoh satu Malaysia bila Siti Nurhaliza dikhabarkan mengandung. Agaknya, ramai peminat menanti kehadiran cahaya mata Siti Nurhaliza dan Datuk K. Melalui twitter Siti nurhaliza, jelas menyatakan yang dia tidak mengandung. nampaknya kena diet la dato Siti Nurhaliza lepas ni. 

Memang menjadi perhatian artis no.1 malaysia ni. Ini antara bukti yang menunjukkan gosip Siti Nurhaliza mengandung. 

5 comments:

Tanakwagu said...

dapat anak awal lg bagus,klu dah tua susah lorr

Ana admi said...

lum ada rezeki lagi tu..tkpe sama2 kita doakan

AdaAkuKesah said...

oo itu macam ka? macam ada je kalau tgk perut tuh

pak lang said...

nak mengandung pa setiap kali projek, rembak kat luar, benih datuk k pulak dah tak subur lagi, dah kurang , maaklumlah benih dah tua, dah tu tembak kat luar pulak, sampai bila pun tak dapat anak,
tapi tak apa tak dapat anak pun, janji jadi artis terkenal di malaysia, orang tanya artis mana tu...
ala...artis mandul hartawan tu.....

Anonymous said...

pak lang dengki kat dorang sebab dorang kaya raya jutawan. pak lang beranak pinak pun miskin haprak. pastu anak2 pun lum tentu jadi soleh solehah. dorang takde anak pun, dorang banyak buat amal jariah, derma sana sini, tolong orang2 susah. kena ingat, bila kita mati kita tak tinggalkan apa2 kecuali amal jariah, ilmu yang baik dan anak2 yang soleh. So antara ketiga2 tu kalau dorang takde anak pun takpe, tapi amal jariah dorang akan tetap subur walaupun dorang dah mati ti. Sebab mana tau orang2 yang dorang dah tolong sebelum2 ni mendoakan roh dorang t? pak lang ni dasar orang cetek agams. so jgn nak komen bukan2 pasal orang lain. Sia2 je pahala yg tak seberapa tu di bagi kat siti. tu pun kalau ada pahala. kalau takde, dosa siti tu pak lang hambek bawak masuk kubor.

Post a Comment