Aaron Aziz Pamerkan Kad Pengenalan Sebenarnya | macam macam ada

Aaron Aziz Pamerkan Kad Pengenalan Sebenarnya

Kad pengenalan artis pun dijadikan isu besar. Tak kisah apapun namanya, yang penting mutu lakonannya tetap mantap. Baru-baru ini kecoh dengan nama sebenar Aaron Aziz. Apapun, segalnya kini sudah terjawab beserta buktinya sekali.

Baru-baru ini, Aaron Aziz telah mempamerkan kad pengenalan sebenarnya semasa interview di Radio suria fm. Nak tengok kesahihan kad pengenalan Aaron Aziz? tengok gambar dibawah


9 comments:

fuzore said...

diorang ni pasal ic artis pun nak jadi bahan mainan

The Love Diaries said...

macam2 la org nk mengena artis ni...pelik lah

fathi putera said...

Lawa Kuku Aaron..

Ley Rashid said...

kesian dia....tapi jika betul pun apa salahnya....nak malu buat apa...dah terkenal pun...kat kampung saya lagi best ada nama mat krek, angking, mat gedebe.. Pak uda keling pun ada.. Banyak lagi, tapi dah lupa..

redlomo said...

kehidupan anak seni.. mcm ini la.. nak buat mcm mana betul x

Anonymous said...

alaa...itu IC yg baru...takkan muka x berubah dr dulu sampai skrg...skrg IC bley tukar nama dan tambahan pula dia artis...huhhh..

Anonymous said...

kita boikot dia ni....dia ni bukan orang malaysia pun...

Anonymous said...

kalau boikot, jangan tengok filem lakonan dia, ini tidak tengok jugak.

Azman said...

Apa la kau ni......orang cam kau la yang buat bangsa aku bangsa melayu malu nak megaku kita bangsa melayu.dia bukan rakyat melaysia?dia melayu Islam pe.....abih korang berjuta2 manusia Kat sana, Ada peluang korang buang Kat longkang,Nak rilek je.orang lain naik,kau mata merah.bual Kai otak brader,bukan perut.

Post a Comment